Αεροψεκασμοί στην Καλαμάτα 28-11-2013 [ΒΙΝΤΕΟ]

Admin | Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013 | 11:04 π.μ. | 0 σχόλια

Αναγνώστης:
«Είμαι στην Καλαμάτα. Στις 8 το πρωί που βγήκα να πάω στη δουλειά μου ο ουρανός ήταν καταγάλανος. Κάποια στιγμή κοίταξα από το παράθυρο τού γραφείου (θα ήταν λίγο μετά τις 9) π.μ. και είδα μια λευκή γραμμή στα δυτικά τής πόλης. Σας στέλνω δυο βιντεάκια που "τράβηξα" πριν λίγο. Η ώρα είναι 10 π.μ. Μας χαλάσαν τη μέρα πάλι οι δολοφόνοι.

Δεν σας κρύβω πως κι εγώ ήμουν επιφυλακτικός στην αρχή


Τώρα όμως έχω σχεδόν πεισθεί πως κάτι γίνεται. Κι όλα αυτά για το "καλό" μας βέβαια.»




Category: ,

0 σχόλια

Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, χλευαστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δεν θα δημοσιεύονται. Θα παρακαλούσαμε τα επίσης να γράφετε με μικρά ελληνικά και όχι greeklish.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...