Αεροψεκασμοί - Δεν είναι αστεία η ιστορία...

Admin | Δευτέρα 27 Μαΐου 2013 | 10:42 μ.μ. | 4 σχόλια

Επειδή εμείς οι Έλληνες, είμαστε και λίγο αφασία.... επειδή, πρώτα πρέπει να πάθουμε και μετά να ψάξουμε, επειδή, τάχα- βαδίζουμε βάση λογικής, κι επειδή η "τρέλα" είναι εδώ και μας έπιασε στον ύπνο, επειδή πάντα την προσωπική έρευνα την είχα στο τσεπάκι μου και μάζευα στοιχεία, επειδή είμαι σίγουρη πως η όλη ιστορία με τους ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ δεν είναι αστεία, επειδή...
μ' ενδιαφέρει το θέμα πολύ, μα πάρα πολύ, αποφάσισα, ότι πιο επίσημο μαθαίνω από δω και πέρα, να σας το αναμεταδίδω, μπας και περισσότεροι μαζί, καταφέρουμε να σταματήσουμε αυτό το κακό...
Δεν είναι η αρχική τσατίλα μου που μού "χάλαγε" την εικόνα του γαλανού ουρανού μας, του λαμπερού Ήλιου μας, είναι η ραγδαία αλλαγή που παρακολουθώ εδώ και ένα χρόνο στην υγεία και στην ψυχολογία την δική μου, των γύρων μου, μα και των παραπέρα....
Επειδή πιστεύω πως είναι πρώτα θέμα των ευαίσθητων οργανισμών, επειδή αυτοί "χτυπιούνται" πρώτοι, επειδή θέλω να βοηθήσω και να βοηθηθώ, επειδή σώπαινα, νομίζοντας πως μόνο εγώ είμαι σαράβαλο σωματικά, κι επειδή τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι, κι επειδή κάποιοι ευθύνονται γι' αυτό, κι αυτό ΚΑΠΟΙΟΣ πρέπει να το σταματήσει, (μακάρι να ΄ξερα ποιος θα είναι ΑΥΤΟΣ!), θέλω πράγματι να βοηθήσω, να προλάβουμε καταστάσεις... κλονισμένες υγείες, ανθρώπους που Φεύγουν, έτσι απλά, μ' ένα απλό ΚΛΙΚ, μ' ένα απλό κόλλημα ή σταμάτημα του μυαλού.
Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, Ας ΨΑΧΤΟΥΜΕ όλοι μαζί, εδώ στην Ελλάδα, πριν να είναι πολύ αργά!...
Πάμε!

Μεγάλο προς εξερεύνηση κεφάλαιο:


ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ!



Αν δεν τολμάτε να πείτε δημόσια τις διαφορές που εντοπίσατε στην υγεία σας, συζητείστε τες, τουλάχιστον, με την οικογένειά σας, τους φίλους σας, τους γιατρούς σας, ώστε... να μην με πούνε, ΕΥΚΟΛΑ, τρελή, με πολλά λλλλλλλ!

.... Σκεφτόμουνα, τελευταίως... αν ο Αντώνης Σαμαράκης , έδωσε το κορμί του στην ΕΡΕΥΝΑ, μετά θάνατον, εγώ το δίνω νωρίτερα... γιατί αξίζει τον κόπο, να ΣΩΘΟΥΝ, πολλοί!

Έτσι, ακριβώς!

Επειδή πιστεύω ακράδαντα πως ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΜΑΣ πρέπει να ελεγχθεί....
Επειδή θέλω να πιστεύω πως είμαστε Άνθρωποι και όχι ποντίκια σε δοκιμαστικούς σωλήνες...
Κι επειδή, θέλω να πιστεύω πως ΑΚΟΜΑ, εγώ ελέγχω το ΝΟΥ μου, αν όχι την ΥΓΕΙΑ μου!

ΠΗΓΗ

Category: ,

4 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω ότι με παραπέμπετε, κιόλας!
    Εμ!... Χαλάλι! Ε;
    Είπα ότι δίνω και το κορμί μου, εν ζωή, αρκεί να δώσει αποδείξεις, ώστε να σωθεί κόσμος!
    Υπόψιν, ότι μ' ενδιαφέρει πολύ το να ζήσω, γιατί έχω όνειρα και μάλιστα πολλά!
    Εννοείται ότι το δίνω σε γιατρούς "ανήσυχους", που ενδιαφέρονται για παραπέρα... απ' αυτά που διδάχθηκαν στα θρανεία... Ναι;
    Ευχαριστώ πολύ παιδιά, για την φιλοξενία! Εύχομαι να μας βγει σε ΚΑΛΟ, κι όχι σε ΚΙ' ΑΛΛΑ ιντερνετικά εμπόδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνω μαζι σου,και ακομα παραπερα,28/5/2013,απο το πρωι 06.20 που ηρθα για δουλεια εχουν ξεκινησει αγριους ψεκασμους πανω απο το ξυλοκαστρο,χαθικε το γαλαζιο του ουρανου,το σ,κ που δεν περασαν οι βρωμικοι,καταγαλανος ομορφος απο χθες το βραδυ που ξεκινησαν εχει ενα ασπρο ομιχλωδες πεπλο.τι μπορουμε να κανουμε ολοι εμεις εναντιον των σαπιων-βρωμικων?θαμαστε παρατηρητες απλως της καταστροφης μας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σημερα 28/5/2013 ωρα 11.12πμ απο το ξημερωμα εχουμε ανελλεητους ψεκασμους πανω απο το ξυλοκαστρο,ο ουρανος τωρα εχει γινει ασπρος,ο ηλιος κρυφτηκε..προσεχως θα ανεβασω καποιες φωτο.τι θα γινει στο τελος?αυτοι η εμεις θα μεινουμε ζωντανη στην πατριδα μας???ως ποτε θα τους κοιταμε σαν χαζα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νεφοδιαλυτες
    εκτος αν θελετε να διαμαρτυρειθητε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, χλευαστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δεν θα δημοσιεύονται. Θα παρακαλούσαμε τα επίσης να γράφετε με μικρά ελληνικά και όχι greeklish.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...