Δεν τους κατηγορώ. Κι εγώ δεν "έβλεπα"... Αναγνώστης

Admin | Τρίτη 5 Μαρτίου 2013 | 3:46 μ.μ. | 1 σχόλια


Δεν τους κατηγορώ. Κι εγώ δεν "έβλεπα"... λέει ο αναγνώστης μας για όσους αμφισβητούν το φαινόμενο των αεροψεκασμών και συνεχίζει:
"Έχω χλευαστεί πολλές φορές από διάφορους... Ασχολούμαι χρόνια με το θέμα και δεν σκοπεύω να τα παρατήσω. Για το σκοπό αυτό έχω δημιουργήσει...
μια ομάδα στο facebook, για την επιπλέον ενημέρωση φίλων - γνωστών κλπ. 

Φυσικά δεν έχω κανένα προσωπικό όφελος, ούτε την έκανα για να περάσω τον χρόνο μου. 

Απλά το θεώρησα υποχρέωσή  μου να προσπαθήσω να "ανοίξω" τα μάτια, σε κάποιους που δεν "βλέπουνε"... 

Δε τους κατηγορώ. Κι εγώ δεν "έβλεπα"...!

Για όσους διαθέτουν facebook το link της ομάδας είναι: TankerEnemygr




Category:

1 σχόλιο:

Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, χλευαστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δεν θα δημοσιεύονται. Θα παρακαλούσαμε τα επίσης να γράφετε με μικρά ελληνικά και όχι greeklish.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...